Quote (kyny91 @ Feb 4 2011 10:35pm)
Lostia katellu taas vaihteeks

Ihan on jees, en suosittele silti kellekkään
Seurasi innokkaasti aikoinaan, kun tuli (jenkki-tahtia ofc), piti lopettaa kagoskauden puolivälissä, koska oli sen verran kauniit ja rohkeat -menoa.