d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev167891018Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Jan 9 2011 11:50am
Viimeks katoin Jimiltä "Likaiset työt"
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 9 2011 12:00pm
Quote (LordChasus @ 9 Jan 2011 19:50)
Viimeks katoin Jimiltä "Likaiset työt"


:thumbsup:
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jan 21 2011 05:17am
Let Me In (2010) - http://www.imdb.com/title/tt1228987/

En ollut kuulukkaan aijemmasta versiosta
Luettuani muutamia kommentteja että hyvin tehty remake film.

Päätin katsoa, ihan hyvähän tämä on
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 21 2011 05:25am
Quote (ParaNoir1 @ 21 Jan 2011 13:17)
Let Me In (2010) - http://www.imdb.com/title/tt1228987/

En ollut kuulukkaan aijemmasta versiosta
Luettuani muutamia kommentteja että hyvin tehty remake film.

Päätin katsoa, ihan hyvähän tämä on


alkuperäsen vaan kattonu. iha ok oli
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 21 2011 06:22am
californication siison 2 menossa. perkeleen hyvä sarja
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 21 2011 06:54am
ROB ZOMBIEN OHJAAMAT HALLOWEEN REMAKET KATTELI JUST...

YKKÖNE O IHA HYVÄ MUT KAKKONE IHA PASKA
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 21 2011 08:22am
Alkuperäinen låt de retta inhan on oikein hyvä.
Halloween remake ihan katseltava, mutta aika turha kyllä

Paisan
Oikein 'mukavaa' italialaista neorealismia 7/10

Casablanca 7/10
Olihan tämä oikein hyvä.

Der Hexer 5½/10
Aika lupsakka elokuva.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jan 21 2011 12:40pm
Sons of Anarchya on tullu kateltua, ihan hyvä sarja (kattonu tv:stä nyt ekan tuotantokauden ja tokaa 3 jaksoo)
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jan 26 2011 01:55am
The King's Speech (2010) - http://www.imdb.com/title/tt1504320/

Ihan mielenkiintoinen leffa (vissiin tositapahtumiin perustuva). Ajankohta menee ensimmäisen ja toisen maailmansodan väliin ja eräänlaista henkilökuvaa Britanian prinssistä - kuninkaasta. Ei kyllä ihan 100% vakuuttava leffa taino omaan mielimakuun - ei täysin, mutta muilta osin vaikutti ihan laadukkaalta ja hyvältä elokuvalta.


The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader (2010) - http://www.imdb.com/title/tt0980970/

EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI! Älkää katsoko, ihan paskaa kyllä varmaan jotkut pitsanaamat ja teinit vois tykkää.

I Spit on Your Grave (2010) - http://www.imdb.com/title/tt1242432/

Nojoo ällötti katsoa, en oikein kyennyt katsomaan loppuun. Kysehän on naisesta joka menee pikkukylään ja vuokraa vissiin mökin. Jolloin paikalliset punaniskat päättää leikkiä astetta rajumpia naisen kanssa.

EDIT/ Sarjat unohtu.

How I Met Your Mother S06E14

Muistelisin ihan samanlaisen jakson nähneeni jostain toisesta sarjasta. Vaikea suositella kyseistä jaksoa, huonoa läppää mm. Omasta mielestä ;)


The Big Bang Theory S04E14 - The Love Car Displacement

En oikeastaan tykännyt tästäkään, kun vertaa siihen alien parasite jaksoon. Joka oli jo mahtava näihin verrattuna.

This post was edited by ParaNoir1 on Jan 26 2011 02:00am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 26 2011 02:24am
Quote (Paroni @ 21 Jan 2011 21:40)
Sons of Anarchya on tullu kateltua, ihan hyvä sarja (kattonu tv:stä nyt ekan tuotantokauden ja tokaa 3 jaksoo)


Ite rupesin kans kattoon mut oon viel alussa. Iha mielenkiintoselta vaikutaa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev167891018Next
Closed New Topic New Poll