d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev13456718Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 17 2010 01:36pm
Quote (OjjiLol @ 15 Dec 2010 20:45)
True Blood
Weeds
Scrubs
Dexter

Siinä parhaat sarjat evarr.


breaking bad
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Dec 17 2010 01:41pm
fringe s01 katottu, moving on to s02

sain herra byrålta hyvällä alennuksella myös s03.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Dec 18 2010 04:31am
Devil - http://www.imdb.com/title/tt1314655/
Ihan katseltava kauhu leffa. Itse pidin tuosta.

Supernatural S06E08 -E11
Rasittavia nämä jaksot jossa on jokin teema. Yksi näistä jaksoista Supernatural as the truth is out there - x-fileseista.

Two and a Half Man S08E11
Piti katsoa mihin sarja menossa nykyjaksoillansa, mutta kyllähän tuokin ihan katsottavaa on.

The Big Bang Theory - S04E11
Joo-o.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Dec 18 2010 05:35am
Vittu!

Quote
The SyFy network has chosen to cancel Stargate Universe.  Deadline.com is now reporting that the show will not be renewed for a third season.  Stargate Universe is the last Stargate spin-off currently on television, so unless they choose to create a new show in this particular universe, the franchise might be retired.  Despite the cancellation, SyFy will be airing the remaining 10 episodes of SGU's second season in the spring.

SyFy also recently canceled Caprica, the prequel for Battlestar Galactica.  Warehouse 13, Eureka and Haven will all be returning next year and will be joined by the new series Being Human, Alphas and Battlestar Galactica: Blood & Chrome

http://tvovermind.zap2it.com/cable/syfy/stargate-universe/stargate-universe-canceled-syfy/42228


Itse olin kovasti tuota luullut SGU onnistuneen, mutta nähtävästi katsojakunnasta vailla.
Sit jotkut Eureka ja Haven jatkaa, vaikka noita edes hirveän aktiivisesti seurannut.
Vaikka olenkin nähnyt Haven 1st tuontantokauden ja Eurekasta kolmekin(?). Tosiaan itse olin innoissani SGUsta enemmän.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 18 2010 01:37pm
katoin klassikko leffan :rofl:

siin o maailman asiallisin kyttä :rofl:

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 18 2010 01:42pm
Quote (ParaNoir1 @ 18 Dec 2010 13:35)
Vittu!



Itse olin kovasti tuota luullut SGU onnistuneen, mutta nähtävästi katsojakunnasta vailla.
Sit jotkut Eureka ja Haven jatkaa, vaikka noita edes hirveän aktiivisesti seurannut.
Vaikka olenkin nähnyt Haven 1st tuontantokauden ja Eurekasta kolmekin(?). Tosiaan itse olin innoissani SGUsta enemmän.


saatanan saatana. sgu hyvä sarja
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 18 2010 04:56pm
SGU oli laimea neljän jakson perusteella, ei jaksanut jatkaa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 18 2010 05:22pm
Quote (BebebBurns @ 19 Dec 2010 00:56)
SGU oli laimea neljän jakson perusteella, ei jaksanut jatkaa.


joo. paranee se. jotkut jaksot on vähä heikompia. siks katonki aina kaikki sarjat jos oon kerra alottanukki
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 18 2010 05:32pm
Quote (Rzi @ Dec 19 2010 01:22am)
siks katonki aina kaikki sarjat jos oon kerra alottanukki


ollut tapana myös levyjen, elokuvien ja sarjojen suhteen. nykään osaan arvioida aika hyvin mieltymyksiäni esimerkiksi tuon neljän jakson perusteella. Vaikka mitä juonenkäänteitä olisi tulossa, olisi tuo silti tyylillisesti mitä luultavimmin melko puista tavaraa :unsure:
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Dec 21 2010 12:38pm
CSI Miami S09E07 - E09
CSI New York S07E08 - E10
CSI S11E08 - E10
Perus ajanviihdyketta pelates

Smallville S10E08 - E10
mitä nyt joskus kattonut tvstä sarjaa vertaen nykyisiin jaksoihin - ihan nolottaa miten huonoa

The Social Network - http://www.imdb.com/title/tt1285016/
Ihan mielenkiintoinen leffa. Tosiaan leffassa käsitellään facebookin perustajaan liittyvillä oikeusjutuilla.

En halunnut tai aikonut katsoa leffaa kaiken hässäkän jälkeen, kun perustaja ei halunnut leffaa tuotettaisiin jne.
Positiivisesti yllättynyt kuitenkin leffasta. En suosittele tukemaan elokuvan tekijöitä, joten ethän vuokraa - osta - käy katsomassa sitä.

edit/ fixed broken link.

This post was edited by ParaNoir1 on Dec 21 2010 12:41pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456718Next
Closed New Topic New Poll