d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev12345618Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Dec 15 2010 12:48pm
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 15 2010 12:51pm
Quote (epicfailinki @ 15 Dec 2010 21:48)
http://img214.imageshack.us/img214/2283/chucklogo.jpg


viittek pienetää ton kuva ei mahu mun ruutuu?
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Dec 15 2010 12:56pm
Quote (Raappana @ 15 Dec 2010 21:51)
viittek pienetää ton kuva ei mahu mun ruutuu?


Se on sun ongelma, voit myös painaa hiiren oikeata näppäintä ja valita "Näytä kuva" -vaihtoehdon.
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 15 2010 12:56pm
Quote (Saimoz @ 15 Dec 2010 21:56)
Se on sun ongelma, voit myös painaa hiiren oikeata näppäintä ja valita "Näytä kuva" -vaihtoehdon.


ei mun hiires oo ku vaa yks näppäin ja se on oikee

e: eikä operas oo sellast vaihtoehtoo

This post was edited by Raappana on Dec 15 2010 12:57pm
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold: 7,678.49
Dec 15 2010 01:00pm
Quote (Saimoz @ 15 Dec 2010 20:56)
Se on sun ongelma, voit myös painaa hiiren oikeata näppäintä ja valita "Näytä kuva" -vaihtoehdon.


Quote (Raappana @ 15 Dec 2010 20:56)
ei mun hiires oo ku vaa yks näppäin ja se on oikee

e: eikä operas oo sellast vaihtoehtoo


... ?
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 15 2010 01:01pm
Quote (Nicouz @ 15 Dec 2010 22:00)
... ?


oho

e: ja se o vasen näppäin!

This post was edited by Raappana on Dec 15 2010 01:01pm
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Dec 16 2010 01:26am
The Switch - http://www.imdb.com/title/tt0889573/

Semmoinen fiilis, että jennifer aniston näytellyt pari - kolme kertaa aivan saman tyylisessä elokuvassa aijemmin. Nojaa eipähän tuo parasta draamaa ollut, mutta kattohan tuon. Tosiaan en varmasti vuokrais tämmöistä elokuvaa.

Fringe S03E05 - E09

Jotenkin tuntuu, että jaksot paranee verrattuna edelliseen seasoniin.

The Simpsons S22E04 - E09

Puolestaan simpsoneiden jaksot huononee vaan.

/edit

Stargate Universe S02E06 - E10

Ei helvetti nyt pitäisi odotella kesään asti uusia jaksoja. :cry:

Quote (Rzi @ 15 Dec 2010 01:18)
the town http://www.imdb.com/title/tt0840361/
loppu oli sellane että voisin vaikka 7/10 antaa arvosanaks


Joo seuraavaksi vois tuon katsoa. Tosiaan varmaan vois käydä kaupassa ja sitten nauttia leffasta ;)

Quote (miki9009 @ 15 Dec 2010 09:52)
Vittu tää jätkä hakkaa näit leffoi kokoaja :D


Mulla tulee välillä putkia, katselen parisen päivää putkeen leffoja tai sarjoja. Välillä sitten pyörii tuommoiset ei niin kiinnostavat sarjat ja leffat taustalla, kun pelailen.

This post was edited by ParaNoir1 on Dec 16 2010 01:33am
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Dec 16 2010 11:30pm
How I Met Your Mother S06E12
Katsonut neljä tuotantokautta ja jostain tämmöinen huumori uppoaa.
(viellä? hieman joidenkin jaksojen kohdalla, hieman tynkeät fiiliksit - sama kun jois pitkään seisseen kaljan)


Family Guy S09E07E08
Ihan kiitettävän hyvä joulu special jakso, vrt south park - simpsoneiden joulu special jaksoille. Tosin hieman liikaa yrittävät olla opettavaisia ja tuota laulamista jotenkin osaa olla rasittavaa.


The Big Bang Theory S04E10
Ihan katsottavaa tavaraa, olihan tuo omalta osalta ihan mielyttävä jakso.


The Town - http://www.imdb.com/title/tt0840361/
Mitäs vittua tähän kirjoittaisi. Semmoinen hymähdyksen arvoinen leffa. Eli ei mitään erityisen hyvää elokuvassa, mutta kyllä näitä katselee.

edit/ bolded some parts of text.

This post was edited by ParaNoir1 on Dec 16 2010 11:31pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 17 2010 12:04am
Quote (Nicouz @ Dec 15 2010 06:00pm)
Joo eli nyt jotain hyviä sarjoja saa listata

Ite kattonu nyt:
Dexter
Psych
Big bang theory
How i met your mother
Modern family
Cougar town
Chuck

Mmm ja jotai vanhuksia.

Nyt on kaikki mitä noista tullu on katottuna ja taas pitäs joku 'uus' sarja löytää.


It's always sunny in philadelphia nähtynä?

Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Dec 17 2010 01:36pm
Tron: Legacy ihan jees, kuten arvata saatto ni ei hirveesti yllätyksiä juonessa mut näytti ja etenkin kuulosti hyvältä, 11/10 sound track. :drool:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345618Next
Closed New Topic New Poll