d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev123418Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Dec 14 2010 10:54pm
chuck on paras TV-sarja

leffoista en tie
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Dec 14 2010 11:50pm
Salt - http://www.imdb.com/title/tt0944835/

Jaa-a. Kyllähän tuota katsella kelpaa, mutta omamielipide et tomb raiderit parempia käsikirjoituksia. Parisen kertaa nauratti leffa.

edit/

Quote (epicfailinki @ 15 Dec 2010 07:54)
chuck on paras TV-sarja

leffoista en tie


Katselin kyllä suurimman osan ekasta ja tokasta tuotantokaudesta, mutta ei mielitynyt omaan makuun.

Nykysistä sarjoista joita seuraan tarkemmin True Blood ja Stargate: Universe. Vanhempia sarjoja jaksa luetella..

This post was edited by ParaNoir1 on Dec 14 2010 11:53pm
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Dec 15 2010 12:52am
Quote (ParaNoir1 @ 15 Dec 2010 08:50)
Salt - http://www.imdb.com/title/tt0944835/

Jaa-a. Kyllähän tuota katsella kelpaa, mutta omamielipide et tomb raiderit parempia käsikirjoituksia. Parisen kertaa nauratti leffa.

edit/



Katselin kyllä suurimman osan ekasta ja tokasta tuotantokaudesta, mutta ei mielitynyt omaan makuun.

Nykysistä sarjoista joita seuraan tarkemmin True Blood ja Stargate: Universe. Vanhempia sarjoja jaksa luetella..


Vittu tää jätkä hakkaa näit leffoi kokoaja :D
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Dec 15 2010 08:37am
Tron: Legacy 3D perjantaina.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Dec 15 2010 09:26am
lukkoon vaa
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Dec 15 2010 09:28am
katoin viimeks avatarin silloin ku se tuli leffoihin se oli 8/10
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 15 2010 09:31am
katsoin viime maanantaina elokuvan holiday

cameron diaz :drool:

oli mahtava elokuva :)


Quote (ParaNoir1 @ Dec 15 2010 03:23am)
Lukihäiriö, eikä oikeastaan kiinnosta nämä asiat. Niistä on aijemminkin paastottu täällä.

Easy A - http://www.imdb.com/title/tt1282140/

Aloin katselemaan tuota jossain 30min kohdalla. Tajusin nähneeni tämän jo aikaisemmin. Vissiin oli hyvä elokuva jos ei edes muista nähneensä.


tämän katsonut..

kyllähän tuolle nauroi.. tykkäsin itse kyllä.

This post was edited by rumpali on Dec 15 2010 09:36am
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Dec 15 2010 09:37am
simpsonit katoin viimmeksi.


boardwalk empireä oon ''ostamas'' nyt.. en sitte tiärä minkälaanen on, mut pian näkee.
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Dec 15 2010 09:52am
Quote (Swash @ Dec 15 2010 05:37pm)
Tron: Legacy 3D perjantaina.


Mietin tässä just ku näin ton trailerin, että ku vittu tota menee ees kattoon?? :D B)
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold: 7,678.49
Dec 15 2010 10:00am
Joo eli nyt jotain hyviä sarjoja saa listata

Ite kattonu nyt:
Dexter
Psych
Big bang theory
How i met your mother
Modern family
Cougar town
Chuck

Mmm ja jotai vanhuksia.

Nyt on kaikki mitä noista tullu on katottuna ja taas pitäs joku 'uus' sarja löytää.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123418Next
Closed New Topic New Poll