d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Saipa
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 20 2012 07:24am
Quote (UGsamu @ 20 Sep 2012 15:53)
se riittää hyvi :D

haha jekimovs tekee kypärätempun himas !
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 20 2012 07:28am
ja tänään tauru taas huutaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 20 2012 07:49am
Quote (Rzi @ 20 Sep 2012 16:28)
ja tänään tauru taas huutaa

kyllä !
onneks on netissä niin pääsee kuunteleen miestä keltamustien lasien takaa melkei joka matsis :P
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 20 2012 11:41am
Quote (UGsamu @ Sep 20 2012 02:53pm)
blekki viel tnää 4-1


paljoha se peli mahtaa olla? :)
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 20 2012 11:42am
samal sec 1-5 ko postasin
Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold: 44.55
Sep 26 2012 05:27am
Loppuu kyl varmasti tää tähden lento enne pitkää. Katotaas loppukaudesta ku saipa pääse etes pleijareihi
Go Back To Suomi Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll