d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Tupakka
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 5 2012 12:02pm
Kato, saatii uus spawni
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 12:21pm
8 päivää ilman kessua ja eilen sorruin polttaa yhen ku join muutaman oluen

makuelämys oli tässä tupakassa aivan loistava, maistu sille niinku ois polttanu jotai autonrengasta (voitte kuvitella mille se maistuu jos ootte joskus ollu auton lähellä joka polttaa kumia) tästä menin sit nukkumaan ja tunnin pyöriskelin ku koko ajan tuli keuhkoista sellane kumin haju nokkaan. hyi saatana miten oon voinukki vetää tollasta myrkkyä about 7-8 v
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 17 2012 12:43pm
Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 21:21)
8 päivää ilman kessua ja eilen sorruin polttaa yhen ku join muutaman oluen

makuelämys oli tässä tupakassa aivan loistava, maistu sille niinku ois polttanu jotai autonrengasta (voitte kuvitella mille se maistuu jos ootte joskus ollu auton lähellä joka polttaa kumia) tästä menin sit nukkumaan ja tunnin pyöriskelin ku koko ajan tuli keuhkoista sellane kumin haju nokkaan. hyi saatana miten oon voinukki vetää tollasta myrkkyä about 7-8 v


Samaa miettiny itekki, hirveetä Q_raa Vituttaa vaa raakisjointit mut ei C mitn, koht 3kk ollu ilman, muutmat hatsit otettu mut välil tosiaa tekee mieli ehk kerra viikos/kahes helpottanu koko ajan
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 17 2012 01:36pm
hittoko tekee mieli muttei viitti alentuu lähtee kauppaa pelkästää sen takii :mad:

KAUHEET KITKUT
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 01:54pm
Quote (theprinceofsmooth @ 17 Nov 2012 21:36)
hittoko tekee mieli muttei viitti alentuu lähtee kauppaa pelkästää sen takii  :mad:

KAUHEET KITKUT


itehän lopettelin sen takii ku en enää yksinkertasesti jaksa ravata kaupoissa ostamassa vartavasten kessua ja muutenki alkanu ajattelee omaa terveyttä ko pappa tukehtu tupakkaan 5v sitte
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 17 2012 02:10pm
Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 22:54)
itehän lopettelin sen takii ku en enää yksinkertasesti jaksa ravata kaupoissa ostamassa vartavasten kessua ja muutenki alkanu ajattelee omaa terveyttä ko pappa tukehtu tupakkaan 5v sitte


jooh ei tu kovin äkkii sen takii lähettyy, nytki topan hukkasin jonai päivän ni viel senki takii venyttää hakureissua ^^
papan isä kans delas verensyöksyy..tuskin mikää kiva tapa lähtee...
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 02:17pm
Quote (theprinceofsmooth @ 17 Nov 2012 22:10)
jooh ei tu kovin äkkii sen takii lähettyy, nytki topan hukkasin jonai päivän ni viel senki takii venyttää hakureissua ^^
papan isä kans delas verensyöksyy..tuskin mikää kiva tapa lähtee...


joo kyllä sitä alkaa miettimään ku joku läheinen kuolee samaan mitä itse tekee, muutenki suvussa pari entistä syöpäpotilasta, oli mulla tuos tän vuoden tammikuus suusyöpä tarkistut jossa löytyy takahampaitten takaa valkosta leukoplakiaa mut ei alkanu oireilee mitenkään, nyt kävin täl viikol uudestaa tarkistukses jossa oli se vaalea alue poistunu, (ei muuten oo mukavaa jos miettii et onko mulla mahdollisesti syöpä eikä uskalla kertoa siitä kellekkään, nyt otin itteä niskasta kiinni ja kävin hammaslääkärissä ja hymyillen sai tulla pois
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 02:25pm
onko muuten normaalia et ku lopettaa polttamisen ni tulee kuumetta ja räkätauti vai onko tää sattumaa?
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 17 2012 02:27pm
Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 23:17)
joo kyllä sitä alkaa miettimään ku joku läheinen kuolee samaan mitä itse tekee, muutenki suvussa pari entistä syöpäpotilasta, oli mulla tuos tän vuoden tammikuus suusyöpä tarkistut jossa löytyy takahampaitten takaa valkosta leukoplakiaa mut ei alkanu oireilee mitenkään, nyt kävin täl viikol uudestaa tarkistukses jossa oli se vaalea alue poistunu, (ei muuten oo mukavaa jos miettii et onko mulla mahdollisesti syöpä eikä uskalla kertoa siitä kellekkään, nyt otin itteä niskasta kiinni ja kävin hammaslääkärissä ja hymyillen sai tulla pois


jepjep, hirvee kynnys kyl lähtee tarkistuttamaa tommosii terveytee liittyvii asioit...ite sain parin vuoden vaiheilun jälkee varattuu spirometrii ajan :D

Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 23:25)
onko muuten normaalia et ku lopettaa polttamisen ni tulee kuumetta ja räkätauti vai onko tää sattumaa?


voi varmasti tulla, mut ohan tätä flunssatautii kyl nyt liikentees ni paha sanoo

yhtee ~40 vuotiaasee äijää törmäsin kesäl ni oli saanu epilepsian ku lopetti röökaamisen

This post was edited by theprinceofsmooth on Nov 17 2012 02:28pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 02:32pm
Quote (theprinceofsmooth @ 17 Nov 2012 22:27)
jepjep, hirvee kynnys kyl lähtee tarkistuttamaa tommosii terveytee liittyvii asioit...ite sain parin vuoden vaiheilun jälkee varattuu spirometrii ajan :D

mikä tää on? :)

voi varmasti tulla, mut ohan tätä flunssatautii kyl nyt liikentees ni paha sanoo

yhtee ~40 vuotiaasee äijää törmäsin kesäl ni oli saanu epilepsian ku lopetti röökaamisen


no huh huh ei kyllä oo mukava kokemus jos yrittää parantaa elintapoja ni tulee tollanen

voi varmasti tulla, mut ohan tätä flunssatautii kyl nyt liikentees ni paha sanoo ettei tää oo vaa rangaistus mulle ku eilen tultiin mummun kans kaupasta ja aloin heti syömään, mummu sit kysy et pesitkö kädet, sanoin et en minä nyt sormilla syö :D tietty tuli just tosta :D :D kuhan nyt vaa selviäis maanantaina töihin ettei tarvii jäädä tänne kämpille makaamaan

This post was edited by Speedparts on Nov 17 2012 02:34pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll