d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > The Simpsons > Plog
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Mar 21 2012 04:51am
Quote (BebebBurns @ 21 Mar 2012 12:10)
Taitaa olla nykytaso aika kelvotonta (vai pyöriikö yhä)? Aika määrä jaksoja tuli katteltua silloin aikoinaan. Saattaa osa niistä semi-alkukausista olla paikoitellen ihan huvittavahkoja yhä, mutta uudelleenkurkkailu olisi varmaan aika turhauttava kokemus.


ohan noit tullu katottuu ku ajan kulues aina joltai kanavalt tulee jotai seasonii ^^. Uusimmatki o ollu kausi kaudelt parempii omast mielest, mut tää onki yks ainoo ohjelma mitä tullu katottuu..
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Mar 21 2012 07:34am
Uudet jaksot lähes täyttä paskaa.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Mar 21 2012 07:49am
ei oikee nappaa enää, kulunut
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Mar 21 2012 09:51am
Ensimmäiset seasonit oli ihan viihdyttäviä mut noi uudet alkaa olee jo toistettua paskaa : s
Member
Posts: 32,840
Joined: Jan 23 2009
Gold: 2,364.01
Mar 23 2012 06:56pm
oliha ne joskus ihan hyvii. mut liikaa samaa läppää joka jaksossa tappaa sarjan ko sarjan.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Mar 24 2012 02:07am
löytyy dvd:ltä 1-12 ja sitten oon kattonu sen jälkeen aikalailla 23 tuotantokautta vaan.. välissä mitä oon nähny nii luultavasti maikkarilla pyöriny. vähä lopahtanu into kun tullu ikää mittariin :b
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll