Quote (BebebBurns @ 21 Mar 2012 12:10)
Taitaa olla nykytaso aika kelvotonta (vai pyöriikö yhä)? Aika määrä jaksoja tuli katteltua silloin aikoinaan. Saattaa osa niistä semi-alkukausista olla paikoitellen ihan huvittavahkoja yhä, mutta uudelleenkurkkailu olisi varmaan aika turhauttava kokemus.
ohan noit tullu katottuu ku ajan kulues aina joltai kanavalt tulee jotai seasonii ^^. Uusimmatki o ollu kausi kaudelt parempii omast mielest, mut tää onki yks ainoo ohjelma mitä tullu katottuu..