Quote (Jolli1 @ 23 Apr 2012 22:31)
Seppo Räty oli oikeassa, saksa on paska maa. tää on paskaakin paskempi maa
Tanska on paska maa siellä ei
voi kuin nussia!
-=AITOA MENOA=-Jos ei kelpaa niin muuta keniaan norsunpaskoja tallomaan sieltä!
This post was edited by Hagerty on Apr 23 2012 12:48pm