d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kokkikorneri
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 27 2010 02:05pm
Elikkä tänne voi jakaa hienoja ruuanlaittovinkkejä


Tässä on Mikropizza a lá MikkoU

Osta kaupan valmis pizzapohja
Levitä siihen 3 keskimmäisen sormen avulla 1 rl rypsiöljyä
Sottaa mukaan vähän ketsuppia riippuen mistä määrästä tykkää
Heitä vähän oreganoa siihen väliin ja sitten silppua 3 ananasrengasta saksilla
Silppua saksilla suolaista kinkkua (leivan päälle pistettävää) 3 viipaletta
Höylää juustoa (Oltermanni=gg) niin että kinkku ja ananas peittyy juustokerroksen alle
Heitä mikroon ~45 sec, niin että juusto sulaa hieman
Pizzamauste sulaneen juuston päälle ja heitä mikroon vielä 2 min

Enjoy

ja maistuu paremmalta kun roiskeläppä valmiina.


€: niinpä näytti olevan.

This post was edited by MikkoU on Apr 27 2010 02:06pm
Member
Posts: 2,282
Joined: Jan 2 2010
Gold: 0.00
Apr 27 2010 02:06pm
typo!

munakast kinkulla ja juustolla >all

This post was edited by Rasler on Apr 27 2010 02:07pm
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Apr 27 2010 02:06pm
Quote (MikkoU @ 27 Apr 2010 23:05)

ja maistuu paremmalta kun roiskeläppä valmiina.


liekkö mahdollista :o
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 27 2010 02:07pm
Quote (Matroskin @ 27 Apr 2010 23:06)
liekkö mahdollista :o


kyllä, en oo tän jälkeen roiskeläppiä syönykkään kun tähän menee ~5 minsaa tekoon ja maku parempi.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Apr 27 2010 02:08pm
Lihapiirakat med nakki;

osta kaupasta atrian lihiksiä(4kpl per pussi, maksaa noin 1e)

nappaa yks, heitä puoliks, sullo 2 nakkia + sinappia sisällä ja kerää koko paska kasaan


lämmitys mikrossa noin 2min, tai uunissa 4-7 minuuttia, juuston kanssa.
Member
Posts: 2,003
Joined: Mar 30 2009
Gold: 251.30
Apr 27 2010 02:18pm
Laita pahtooleivät paahtimeen.

Sitten laita maapähkinälevitettä päälle. Valmis!
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 27 2010 02:19pm
Quote (MikkoU @ 27 Apr 2010 23:05)
Elikkä tänne voi jakaa hienoja ruuanlaittovinkkejä


Tässä on Mikropizza a lá MikkoU

Osta kaupan valmis pizzapohja
Levitä siihen 3 keskimmäisen sormen avulla 1 rl rypsiöljyä
Sottaa mukaan vähän ketsuppia riippuen mistä määrästä tykkää
Heitä vähän oreganoa siihen väliin ja sitten silppua 3 ananasrengasta saksilla
Silppua saksilla suolaista kinkkua (leivan päälle pistettävää) 3 viipaletta
Höylää juustoa (Oltermanni=gg) niin että kinkku ja ananas peittyy juustokerroksen alle
Heitä mikroon ~45 sec, niin että juusto sulaa hieman
Pizzamauste sulaneen juuston päälle ja heitä mikroon vielä 2 min

Enjoy

ja maistuu paremmalta kun roiskeläppä valmiina.


€: niinpä näytti olevan.


tl;dr


Valmis lihapullarasia > 2 min mikros > Mausta mil maustat > Ota haarukka > Alota popsiminen.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Apr 27 2010 02:19pm
Nainen on nyrkin ja hellan välis nii nou hätä, tosin kai sille vähän vinkkiä vois antaa uusista tuulista..




Ei vaa, lämpimät voileivät:

Valitse haluamasi leipä (ruisleipä, paahtoleipä, patonki ihan mistä pidät)

Sivele pohjalle ketsuppia, tabascoa, sweet chiliä (oman maun mukaan, joskus kannattaa jopa käyttää aikaa ja tehdä ihan tomaatti kastike, sitte on aldente leipiä(Y)(Y) )

Ensimmäiseen kerrokseen voi vaihtoehtoisesti laittaa jauhenlihaa, kinkkua, tonnikalaa tai kanaa. Jauhenliha ja kana kannattaa esipaistaa, kinkkusuikaleet kypsyvät uunissa.

Tämän mehevän kerroksen jälkeen voidaan lisätä salamia (yleensä vain jauhenlihan kanssa), ananasta, tomaattiviipaleita, suolakurkkua tai paprikaa. Kaiken tämän kruunaa juustoviipaleet tai juustoraaste, jonka päälle siroitellaan oreganoa.

Paisto 200 asteessa n. 10minuuttia, seitsämän minuutin jälkeen kannattaa jo vahtia vähän etteivät leivät pala. :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Apr 27 2010 02:21pm
paista kinkku 1-2 sipulin kanssa
keitä spaghettia
sekoita kinkku,sipulit & paghetti kulhoon jossa 2-3 kananmunaa ja juustoa



hunajamarinoitu broileri & nuudelit med thai kastike on kans hyvää :D

This post was edited by exca on Apr 27 2010 02:29pm
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Apr 27 2010 02:22pm
Quote (MikkoU @ 27 Apr 2010 23:05)
Elikkä tänne voi jakaa hienoja ruuanlaittovinkkejä


Tässä on Mikropizza a lá MikkoU

Osta kaupan valmis pizzapohja
Levitä siihen 3 keskimmäisen sormen avulla 1 rl rypsiöljyä
Sottaa mukaan vähän ketsuppia riippuen mistä määrästä tykkää
Heitä vähän oreganoa siihen väliin ja sitten silppua 3 ananasrengasta saksilla
Silppua saksilla suolaista kinkkua (leivan päälle pistettävää) 3 viipaletta
Höylää juustoa (Oltermanni=gg) niin että kinkku ja ananas peittyy juustokerroksen alle
Heitä mikroon ~45 sec, niin että juusto sulaa hieman
Pizzamauste sulaneen juuston päälle ja heitä mikroon vielä 2 min

Enjoy

ja maistuu paremmalta kun roiskeläppä valmiina.


€: niinpä näytti olevan.


entä jos on vain neljä sormea?
Go Back To Suomi Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll