d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvordan Man Rapporterer En Multiaccount
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 21,468
Joined: Dec 3 2005
Gold: 10,750.00
Trader: Trusted
Dec 31 2008 04:59am
Hvordan man rapporterer en Multiaccount
  • Titlen skal indeholde navn(e) på bruger(e), du rapporterer.
  • Tilføj alle profilelinks af alle accounts, som du mener er relateret til den samme person.
  • Send dine beviser i formen af tråden (link), PM (screenshot), eller ingame samtale (screenshot).
  • Hvis du kan se, der allerede er en rapport vedrørende en bestemt bruger, men du har flere oplysninger, i stedet for at oprette et anden tråd, kan du tilføje dine egne beviser i denne tråd.
  • Vær sød kun at post, hvis du har beviser for at denne bruger er multiaccounting, eller hvis du er fuldstændig sikker.
  • Lad vær med at bump dit topic, medmindre du poster yderligere beviser. Jeg holder øje med alle tråde.
  • Ikke alle der lige er blevet registreret og har en høj mængde ForumGold (FG) er en multiaccount.

Trådene vil blive gennemgået af NewStyle der vil gribe ind, hvis det er nødvendigt - Lad vær med at bump din(e) tråd(e).

Tak for din hjælp og støtte til at holde fora rene.
Retired Moderator
Posts: 21,468
Joined: Dec 3 2005
Gold: 10,750.00
Trader: Trusted
Dec 31 2008 05:06am
FAQ
  • Jeg kender en multi account men jeg kan ikke finde hans/hendes profil, hvad kan jeg gøre?
    Der er en nem måde at finde profiler på.
    Klik her og følg instrukserne
  • Du sagde "sendt til check-up" eller "send til undersøgelse ", hvad skal jeg gøre?
    Du bør vente, til nogen har set på sagen, for at se om det virkelig er en multi-account
    Du bør IKKE bump din tråd
  • Der var nogen der rapporterede at jeg er en multi, hvad skal jeg gøre?
    Så har du intet at bekymre dig om

Oversat fra: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=26268422&f=292
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll